Ook dit voorjaar lanceerde Autodesk een nieuwe versie van AutoCad. Deze lancering is wereldwijd en op het zelfde moment. Sixtyseven maakt het mogelijk dat  voor alle landenvestigingen, distributeurs en resellers in EMEA het gewenste promotie materiaal in alle talen beschikbaar en aanpasbaar is. Hierdoor kunnen de gebruikers kiezen uit meer dan 50 verschillende brochures in gemiddeld 12 verschillende talen.

Daarnaast  zijn per regio de meest uiteenlopende marketing ondersteunende materialen beschikbaar voor het organiseren van seminars en het promoten van de producten. Deze campagne materialen variëren van Direct Mailers, e-mail nieuwsbrieven, online banners, event materialen, advertenties, stage banners, etc. In alle talen beschikbaar en met veel ruimte voor de gebruiker om deze volledig op maat te maken.

Al in de eerste week zijn er meer dan honderd bestellingen binnengekomen vanuit alle participerende landen. Sixtyseven heeft naast de productie op haar eigen drukpersen het zelf ontwikkelde International Print Network gekoppeld. Hiermee wordt een order van bijvoorbeeld een Italiaanse gebruiker direct naar de drukker in Italië gezonden om snel, op locatie en tegen locale tarieven te produceren.

De voordelen van het op deze wijze lanceren is dat het volledige verkoopkanaal direct gebruik kan maken van eenmalig ontwikkelde stramienen. Hierdoor is de boodschap consistent in vorm en inhoud, veel sneller in de markt en wordt er enorm bespaard op buro- en studiokosten.



Bel mij Contact formulier


terug naar nieuws overzicht