Uitdaging

Mitsubishi wilde haar klanten graag persoonlijk aanspreken, en dat zonder moeite! Iets wat elke marketeer graag wil. Sixtyseven werd gevraagd een mailingactie te ontwikkelen, waarbij de Mitsubishidealers geprikkeld worden om actief met hun klanten bezig te blijven. Sixtyseven biedt met MOM’s CustomerOne de oplossing.

Aanpak

CustomerOne is door Sixtyseven zelf ontwikkeld. Deze module maakt automatisering van het klantcontact op basis van gedrag mogelijk. In de literatuur wordt van "Event Driven Marketing" gesproken. Naast de ontwikkeling en implementatie van het systeem op maat, adviseerde Sixtyseven Mitsubishi over het marketingconcept, zorgde voor de grafische ontwerpen én is verantwoordelijk voor de productie van de mailing. 

Resultaat

CustomerOne genereert volautomatisch en op het juiste moment een uitnodigingskaart voor een APK-keuring aan bezitters van een Mitsubishi.
De desbetreffende dealer kan aan deze mailing zijn eigen aanbod toevoegen, bijvoorbeeld een korting voor de wasstraat of een inruilactie. De mailing wordt automatisch in de Mitsubishi-huisstijl opgemaakt en in tekst én beeld op de ontvanger afgestemd. Binnenkort wordt een koppeling
gemaakt met de afbeeldingendatabase, waardoor de mailing ook het juiste type auto toont. De mailings worden vervolgens zonder verdere rompslomp voor de dealer digitaal gedrukt en verzonden. De dealer ontvangt een afslaglijst voor de opvolging en natuurlijk: klanten in de showroom!



Bel mij Contact formulier


terug naar cases overzicht