Het ontstaan van een campagne is een uniek samenspel tussen de linker en de rechter hersenhelft. Tussen voelen en denken. Een goede campagne heeft beide. En afhankelijk van de respons kunt u besluiten dit bij te stellen. Maar beschikt u wel over de informatie die het mogelijk maakt om de juiste beslissingen te nemen ten aanzien van inzet van middelen en verbeteringen? Of bent u in staat met uw CRM software een prachtige doelgroep naar een lijstje te exporteren, maar ontbreekt het aan tools om ze daadwerkeljk te benaderen?

MOM cares for campaigns
Mom voorziet in deze middelen en verschaft deze informatie. Van het doorklikgedrag van uw klanten en prospects tot en met conversie. Met MOM heeft u het gereedschap in handen voor een snelle, effectieve reactie. Met een gepersonaliseerd aanbod bijvoorbeeld, of een telefonische follow-up. Zodat u alleen tijd en moeite investeert in klanten die door hun aantoonbare interesse tastbaar rendement beloven.

MOM & campaigns
  • roll-out -evaluatie en follow-up centraal gestuurd
  • event-driven
  • eenvoudig delegeren van taken naar verantwoordelijken
  • gecentraliseerde opslag en coördinatie van marketing materialen
  • kosten- en tijdbesparend

Geïnteresseerd en op zoek naar meer informatie?

Bekijk onze cases of neem direct contact met ons op.



Bel mij Contact formulier