Uitdaging

Hoe ontwikkelt en versterkt Fortis Bank het merk zonder de lokale kantoren in hun marketingvrijheid te beperken. Of omgekeerd: hoe kunnen kantoren lokaal profiteren van landelijke campagnes en snel inspelen op lokale ontwikkelingen zoals een nieuwbouwproject? Landelijk een merk creëren en lokaal business!

Aanpak

Om kantoren te helpen is een afdeling Lokale Marktwerking in het leven geroepen. Deze dienst is al geruime tijd voorhanden maar was erg
arbeidsintensief. Door de inzet van slimme software kunnen kantoren zelfstandig templates van marketing materialen als advertenties, posters,
leaflets op maat maken. De ChannelOne software van Sixtyseven neemt veel werk van kantoren en de centrale marketing organisatie uit handen.

Resultaat

Doordat materialen eenvoudiger beschikbaar zijn en de bewerkingstijd veel korter is, wordt er meer gebruik gemaakt van de middelen. En dat
betekent: meer marketing! En met behoud van een eenduidige corporate uitstraling.



Bel mij Contact formulier


terug naar cases overzicht