Uitdaging
Hoe ontwikkelt en versterkt Fortis ASR het merk bij de tussenpersonen en helpt ze tussenpersonen daadwerkelijk verkopen te realiseren. Natuurlijk binnen de kaders van de Wet Financiële Dienstverlening.

Aanpak
Tussenpersonen kunnen via een internet portal op basis van de MOM Channel One module al hun marketingmaterialen on-line opmaken. Denk hierbij aan print, advertenties, webpagina’s en email-uitingen. Ze kunnen kiezen uit twee ontwerpstijlen, vier kleurengamma’s, verschillende productthema’s en klantprofielen, gebaseerd op levensfase. Door combinatie met hun eigen adresgegevens creëren ze een professionele vormgeving rond hun eigen aanbod. Zo kan het intermediair binnen 3 dagen gepersonaliseerde digitaal gedrukte brochures samenstellen en laten versturen naar zijn klanten of prospects. En altijd met de neutraliteit die de nieuwe Wet Financiële Dienstverlening eist.

Resultaat
Na twee jaar maakt een toenemend aantal intermediairs gebruik van de diensten waarbij de ondersteuning en de directe verkoopkansen als grote voordelen worden gezien. De relatie tussen Fortis ASR en het intermediair is daardoor hechter geworden.



Bel mij Contact formulier


terug naar cases overzicht