Autodesk komt elk jaar met een nieuwe versie van haar topproduct AutoCAD. Tot voor kort werden alle nieuwe en reeds bestaande promotiematerialen door elke lokale vestiging apart besteld bij het hoofdkantoor in Zweden en van daaruit verstuurd. Autodesk maakt sinds kort gebruik van volautomatisch localised promotiemateriaal.

Er is besloten voor alle promotiematerialen print-on-demand in te zetten. Door de implementatie van MOM is alle documentatie, waaronder advertenties, mailings en brochures nu online op maat beschikbaar en eenvoudig door elke vestiging, maar ook door lokale distributeurs en resellers, op de eigen markt af te stemmen. Dit alles echter binnen de huisstijlregels en vaste stramienen.

Er wordt gebruik gemaakt van het International Print Network, een grote groep door Sixtyseven geselecteerde digitale en offsetdrukkers in geheel Europa en diverse landen daarbuiten. Met één druk op de knop wordt alles in de juiste vorm, taal en benodigde oplage in het land van bestelling ter plaatse gedrukt. Lokale vestigingen kunnen zo heel eenvoudig sneller en pro-actiever optreden in hun eigen markt. De belangrijkste voordelen van het IPN zijn dat lokaal wordt geproduceerd tegen lokale markttarieven, met een korte time-to-market en lage verzendkosten.



Bel mij Contact formulier


terug naar cases overzicht